Can’t seem to export from my vault archive

Enterprise vault arşivlenmiş maillerinizi export ederken aşağıdaki problem ile karşılaşabilirsiniz.

 
Could not connect to the Migration Server on computer XXXX.
 
Check that the computer is available.
 
Error: The server process could not be started because the configured identity is incorrect. Check the username and password.
 
Sorunun çözümü için
 
1. Tüm Enterprise vault Servislerinin çalıştığından emin olun
2. EV VAC (Vault Admin Console) çalıştırın
3.Consolda sol tarafda Directory kısmında sağ tıklayıp propertise giriyoruz.
4. Service Account tabında kullanıcı adı şifre bilgilerini tekrar girip apply ediyoruz.
5. OK diyerek işlemi bitiriyoruz.
 

15 yılı aşkın bir süredir Bilgi Teknolojileri sektörünün içerisindeyim.
Bilişim sektörü ile alakalı farklı eğitimler sertifikalar edinerek bu sektör içerisin de son 12 yıldır profesyonel olarak çalışmaktayım.
Yeditepe Üniversitesi Makine bölümü ve Eskişehir Üniversitesi işletme bölümü mezunuyum.
Bilişim sektöründe kurumsal firmalarda, pek çok farklı pozisyonlarda görev aldım.
Şuan Belbim A.Ş de Sanallaştırma Takım Lideri olarak çalışmaktayım.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir