How to Generate a Tech Support Report Using iDRAC8

Bu makalede İDRAC 8 version 2.30.30.30 ve üst versiyonları kullanarak Tech support report (tsr) logları nasıl alınır konusuna değineceğiz.

 

Kullanmış olduğunuz default browser aracığı ile İdrac ‘e bağlanarak login oluyoruz.

 

 

                  Login işlemini gerçekleştirdikten sonra Server -> Troubleshooting -> SupportAssist Menüsüne giderek Edit Collection Data altından Raid Controller Log’u işaretliyoruz.

                                                                                                           Export SupportAssist Collection butonuna basarak sözleşmeyi kabul ediyoruz.

                                                                                                                  İlgili ekranda işlemin devam ettiğini görmekteyiz.

                                                        TSR loglarımız oluşturuldu. Artık download edip Dell support ekibine gönderebiliriz 🙂

15 yılı aşkın bir süredir Bilgi Teknolojileri sektörünün içerisindeyim. Bilişim sektörü ile alakalı farklı eğitimler sertifikalar edinerek bu sektör içerisin de son 12 yıldır profesyonel olarak çalışmaktayım. Yeditepe Üniversitesi Makine bölümü ve Eskişehir Üniversitesi işletme bölümü mezunuyum. Bilişim sektöründe kurumsal firmalarda, pek çok farklı pozisyonlarda görev aldım. Şuan Belbim A.Ş de Sanallaştırma Takım Lideri olarak çalışmaktayım.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir