This User’s On-premises Mailbox Hasn’t Been Migrated To Exchange Online In Microsoft 365

HowTo

Bir kullanıcının şirket içi posta kutusunun Exchange Online’a taşınmadığı hatasını aldığı bir Hybrid ortamda garip bir sorunla  karşılaştım. Aşağıdaki adımları uygulayarak sorunu çözebilirsiniz.

  • “Onprem Exchange” sunucusuna bağlanın.
  • “Exchange Management Shell” i açalım.
  •    Etkilenen posta kutusunu devre dışı bırakın. Örneğin, Disable-RemoteMailbox Onur.CAN
  • Değişikliklerin gerçekleşmesi için Microsoft 365 senkronizasyon süresini bekleyin. Eşitlemeden sonra posta kutusu geçici olarak silinenler listesine taşınmaktadır.
  • Şimdi, remote kullanıcı posta kutusunu değil , Enable-Mailbox komutunu kullanarak on-premises  posta kutusunu yeniden etkinleştirin. Örneğin Enable-Mailbox Onur.CAN
    Not : Kullanılabilir bir AD hesabı yoksa Enable-mailbox komutu çalışmayacaktır.
  • Eşitleme tamamlandıktan sonra, onprem exchange sunucuzundan Exchange Online’a geçişi başlatın ve ilgili lisansı atayın.

Sorunsuz günler

Yazı dolaşımı

Mobil sürümden çık